söndag

hallå! sitter i ett ensamt tyst hus, käkar lite cheeseballs och dricker cola.

 

mamma är i lägenheten med lennart och packar ihop det sista, innan

flyttstädarna kommer i morgonbitti. har sovit i nya huset nu en natt,

känns lite konstigt.

 

igår efter att vi flyttat klart åkte jag mamma lennart och robin ner till

kolgrillen och käkade. mamma fick fryst mousakka två gånger som vi

självklart fick skicka tillbaks in i köket. den andra gången hörde man

bara hur någon vrålade och sulade tallriken i golvet, haha!

 

efter kolgrillen hann vi hem till huset ett tag, packade upp i min nya

fina garderob (ni ska få se den någon dag) och sedan när vi var klara

gick vi på kräftskiva nere vid strandvägen. de hade ställt upp ett stort

partytält och tänt mashaller och grejer. kvällen slutade hemma i sängen

vid halv två, då jag hunnit gå vilse, gjort sönder mina skor och ringt

halva min telefonbok. halv sex kröp robin ner bredvid mig, men ingen

av oss somnade utan var vakna till tio då vi åt frukost.

 

jobbade mellan 12-20, sen kom jag hem och tog en prommenad med

min nya granne linn runt långnäs.

 

ska ta och kolla på sagan om ringen nu! godnatt

 

PUSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0