19 dagar kvar

till jullov! så jävla skönt. behövs verkligen just nu, har ju en

hel del att göra.

 

idag satt jag till och med och pluggade matte 8.20-10.40 i skolan

på extramatte fastän jag egentligen hade sovmorgon. försov

mig lite men hann med bussen i varje fall! hoho.

 

fick IG/G på kemiprovet skitskitskit. men sånt är livet. det var ett

svårt prov, och typ tre pers i både min klass och den andra naturklassen

som lyckades nå MVG. de flesta låg på G eller VG. men ska göra om

mitt G prov på fredag så :)

 

efter skolan fixade jag mina hörlurar som gått sönder, och sen så

gick jag och tränade och solade. dags att bli lite brun inför nyår nu ju!

nu sitter jag i min säng med robban och vi ska straxt hem till honom

och laga mat. fiskpinnar. haha. jag är hungrig och det går fort.

 

PUSSSSSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0