BACK AGAIN

hallåhallå!

hoppas att ni haft en bra jul, och fått mycket kärlek och mat!

vårat trådlösa internet här hemma har fuckat upp sig så en
liten tid framöver blir det, sorgligt men sant, bildlösa blogginlägg, hehe.

min jul var mycket bra, fick massor med saker jag ville ha.
favoritjulklappen är min vita jetset klocka som jag fick av robin tror
ja. eller presentkort, för de är ju alltid bra!

när julen var slut var det dags att återvända till trosa lite tjockare
och lite gladare. hann typ hem och sminka mig sen hade jag lite julklappsutdelning
med robin (han fick bungyjump/zorba och en rakhyvel av mig) och sedan
åkte vi iväg till tommy och sara. efter käk på rhodos var det dags för sara och
sarahs 20års fest i socitetshuset, riktigt kul vare!

dagarna efter de har jag sovit, shoppat upp varenda krona på mina presentkort
och ätit massor. men efter nyår ska jag och michelle börja träna på riktigt,
jäklar vetni, då blire fart på fläsket!

i dag har jag jobbbbbbbat. konstigt att vara tillbaks när jag inte jobbat på
så länge. hm. sen kom jag hem, packade upp allt (inte varit hemma sen småland)
tog en långdusch (ramlade i duschen, stårtånageln ramla av!!!!!!!!) och sedan
åt ja middag med mammi och lelle. nu väntar ja på robban som ska hämta mig
och sedan blir det hem till honom och checka movie och i morgon blire
the brain (eller ja, järna) och´reseplanera con las chicas!

PUSSS och hej.
tråkigt inlägg ja vet :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0