books

 

 

matte och fysik, och boken jag hellre vill läsa "Genom dina ögon".

Nästa vecka väntar matteprov och fysikprov.

Båda kommer att gå käpprätt åt helvette.

 

istället för att plugga sitter jag med datorn och äter skumtomtar (jag är

helt galen i sånna. så fort de kommer ut i affären köper jag hur

många som helst!!!) och har lite lite ångest över att det är 20 dagar kvar

tills det är slut. eller tills lovet börjar och det är dags att börja plugga för

kursprovet i Fysik A. ha ha.

 

Jaja, nog snackat om plugg. Köpte alltså Twilight-författarens nya bok

"Genom dina ögon". Verkar än så länge lite skum, men har inte hunnit

läsa särskilt mycket än. Var helt tokig i Twilight böckerna så jag får väl

ge det en chans :)

 

ja dags för att, ja ni vet vad jag ska göra, börjar på P och slutar på lugga

 

PUSSSSSSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0