christmasfun & christmastable

godkväll, eller godnatt?

 

håller på att hostar sönder och ville inte störa robin som ska

upp om sisådär fyra timmar och jobba så jag tänkte att jag

sätter mig i köket och pillar lite på datorn istället.

 

Dagen i dag har varit underbar, mest tack vare min underbara klass!

today in picturrrres:

 

idag hade vi alltså julkul. vi bakade pepparkakshus och lekte lekar och uppträdde :)

 

vår klass hade temat nördar under dagen, här är min favoritnörd

fröken rawet <3 i labbrock plus coola glasögon.

 

hela dagen tränade vi. vi tjejer började med en mycket *host* välkoordinerad

dans till single ladies, och killarna fortsatte med balett, haha!

 

vårt snygga pepparkakshus med lärare som marsipanfigurer utanför.

vi vann pepparkakstävlingen med detta snygga hus, grymma är vi!!

 

efter att vi lekt klart var det dags för gympasalen och uppträda och även

kolla in alla andra klassers julkul. måste säga att ribban låg högt i år,

nästan alla hade verkligen lagt ner en massa tid och var sjukt bra!

lärarna ovanför var superstjärnor och delade upp signerade idolbilder

med sig själva! haha!

 

både ailiens, sportstjärnor och 30-talare fanns med

 

slutligen vann min fina klass två priser - för pepparkakshus, för mest

poäng i jullekarna och en delad tredjeplats för preformance + utklädnad.

 

när jag kom hem kom robin hit en stund innan det vart dags för julbord

på Trosa stadshotell med familjen + lennart firma. riktigt kul var det!

 

nej nu ska jag nog ta och sova, hostan verkar ha lugnat sig. i morgon ska

jag gå på fotbehandling, sola lite och sen blir det hem och ta det lugnt.

kvällen åker jag nog till Nyköping med brudarna för gymnasiefest på Lotsen, kul!

 

Godnatt!

<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0