freeeedag!

 

min nyårsklänning! från stylebystars.com. tyllen syns inte när man har den på

sig men gör att klänningen får lite volym ,tror den kommer bli jättebra!

 

skön dag i dag, dansträning inför julkul, 10 min prov, sen tre lektioner.

när jag kom hem blev det grekgrillen med Robin, Rikard och Lucas, och nu

har de åkt i väg till samlingen för juniormatchen. jag ska åka upp sen vid

typ halv nio med amanda och kolla på själva matchen.

 

efter matchen blir det födelsedagsfest för tommy en stund :)

 

nu ska jag lägga mig och sova lite, är helt slut efter att ha vaknat tre gånger

i natt och varit stensäker på att det var morgon. så hann klä på mig två

gånger innan jag båda gångerna kollade på klockan och såg att den inte

ens var fem än. bra va? haha.

 

PUSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0