godkväll!

tjeeeenare.
sitter här och äter smultronglass. jättegott!
dagen har varit okej, tog sovmorgon och åkte med niobussen till skolan.
i skolan blev det elevråd, julbord, matte sen sista musiklektionen innan
vi ska visa upp nästa vecka på Starnight.
Idag skulle hela programmet köras igenom, det vill säga alla ensambler
och körlåtarna. oturligt nog ramlade daniel på hockeyn och fick sy igår
så vi kunde inte uppträda med våran låt. får se hur det går nästa vecka!
men sjöng med i jennifers låt där jag gina och emma körar. blir nog riktigt
bra skulle jag tro :)
nej nu är det verkligen dags att panikplugga, matte C prov i morgon kl 8.10!!!!!
men jag kan va glad, för efter skolan blire mysa med frida sen middag och
sen party i hamn med alla jag känner (typ!)
PUSSSSSSSSSS
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0