love 'til you feel it.

halli hallå.

här sitter jag igen, ute på lelles kontor! känns grymt.

kom precis hem för en liten stund sen och har gjort mig
i ordning. morgonen spenderades hos robin där jag grovstädade
badrum + kök. superwoman!
sen kom två hungriga isfiskare hem och käka, sen skjutsades jag hem.

robin och kim är och pantar, haha. men vet ni varför?? JO för att
jag robin kim och dithé ska åka till Kap Verde!!!!! fattar ni!!! om mindre
än en månad kommer vi att ligga på playan i afrika och njuta!

det blev verkligen improviserat, då kim och dithé planerade att ta sista
minuten, och sa sen men ni kan ju också hänga med! som tur är så har
jag min födelsedagspresent innestående (utlandsresa) så jag åker gratis! GRYMT.

jaja. nu ska jag sluta snacka.
men jag är glad :)

ska straxt åka iväg till järna för att planera sommarens resa med brudsss.
kommer också att bli grymt. fast på ett annat sätt. mer tjej-party-galet-grymt
än par-mys-grymt om ni fattar va jag menar? åh längtar. ge mig sommaren nu?

ska kila in i huset igen och göra lunch.

PUSSSSSSSSSSSSs
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0