nothing is real 'til it's gone

 

min tv slutade fungera precis när jag skulle kolla på Glee. Kanske ett

tecken på att jag borde plugga istället? Hm.

Är trött. ska göra lite fysik sen läsa i min nya bok, genom dina ögon.

 

jag har börjat stressa alldeles för mycket! sover 5-4 timmar per natt,

och har grejer för mig hela tiden. har fått stress symptom när jag får

jätteont i bröstkorgen och knappt kan andas när det är för mycket

i huvudet. så i januari blir en nystart då jag ska planera veckorna

mer så jag slipper all oro och stress, för det är helt enkelt inte

värt det!

 

ett av mina nyårslöften blir defenitivt att jag ska sluta stressa, livet

ska ju vara kul också, och man ska ju göra det som är kul OCKSÅ.

 

jaja, lite plugg, sen sömn. i morgon ska jag leka med robban, vet inte

om vi ska till tommy & sara på kvällen. får se!

 

godnatt!

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0