onsdagsdepp!

Hittade dessa igår när jag var på stan med frida. även fastän jag

egentligen inte har pengar till kläder just nu så sket jag i det för nått

måste man ju få pigga upp sig med!

 

började denna mörka äckliga dag med att springa till bussen, tappa

telefonen så den vart alldeles repig och sen ett jävlabajs fysikprov.

det finns inte ord för hur dåligt det gick. jag hade pluggat som fan

men nej nej, inget spelar roll när det är fysik det gäller för det GÅR

ju inte. bläääääääääääääääää.

 

efter provet var det dubbelkemi sen matte. jag somnade typ på matten.

till råga på allt har jag börjat få jätteont i halsen! grymt va! en vecka innan

jag ska sjunga på Starnight. he he he he he.

 

men som tur är har jag världens bästa pojkvän som ska komma hit med

en massa glass och en bra film. det behöver jag just nu, inte ett matte

c nationellt prov på fredag att plugga till.

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0