snökaos!

heeelt galet vad det snöat. när jag gick till bussen i morse

halv sju var det 5 dm snö överallt! väl framme vid bussen

fick vi vänta i 45 min på bussen. tog ca 1 och en halv timme

upp till södertälje. alla tåg i telge va försenade och så fortsatte

det och senare under dagen var alla sl bussar inställda.

helt sjukt verkligen. men snö är ganska så mysigt :)

 

idag blev en lugn dag - på kemin gjorde vi slajm och badbomber,

engelska teater och 10 min musik. väldigt skönt!

 

nu är jag hemma och njuter av att alla läxor är avklarade och att

jag utan dåligt samvete kan ligga i min säng och äta godis! haha.

 

<3

min kisse ligger hemma hela dagarna nu och sover, förstår honom.

skulle jag också göra om jag kunde!

baksidan, helt igensnöat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0