summasummering

japp. nu har jag visst satt igång med ett liv igen (ja, därför

bloggen blir totalglömd) eller så beror det bara på att det

ÄNTLIGEN blivit lov och man faktiskt har tid att leva igen?

åh gud. den här terminen var jobbig!

 

helgen var fin. fredag var det julbord på stadshotellet, jättemysigt!

och på lördagen lekte jag med jossan hela dagen och sen åkte

vi till nyköping på GT, så jävla misslyckat. den sämsta GT hittils verkligen,

ingen organisation och de som ordnade verkade ha noll koll.

tur som är hade jag ju mina vänner, och en grym förfest lyfte alltihop.

 

söndagen sov jag mest, och lagade supergod middag med robin. idag fick

jag skjuts av robban in till ragnhildkyrkan och så sjöng jag lite i kören och

klappade händerna åt alla duktiga stipendiater som får åka till europa i sommar!

efter kyrkan gick alla tjejerna till Sandys och käka lunch, sen åkte jag hem och

julshoppade i trosa (!)  med mammi.

 

<3

jag och jossi hade grym tvåmans-förfest innan det blev dags för filips.

finaste ragnhildbrudarna på Sandys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0