the day before the big day

i morgon är det dags.

starnight número dos går av stapeln. känner verkligen

att jag inte engagerat mig lika mycket detta år som

förra. men jag har helt enkelt inte haft tid.

jobbigt bara att komma på en massa saker som måste

ordnas kvällen innan. jaja, får helt enkelt hoppas att jag

hinner ordna det i morgon..!

 

skolan var lugn idag, fysik (där vi tränade julkul) och sedan

jättevackert luciatåg. lollo sjöng som en Gud! oh jag var

så stolt :)

 

efter lucian åkte jag och frige in till stan, shoppade lite

vintergrejer (mössa + halsduk + vantar) och sedan

mötte vi nåra brudar på resebyrån och fick lite tips

inför vår utlandsresa i juli, LÄNGTAR!

 

nu har jag bakat två sockerkakor och en massa chokladbollar

som ska säljas i morgon, gjort i ordning robins frukost till

jobbet, städat och plockat fram kläder till i morgon.

nu väntar en lång varm dusch, ansiktsmask och måla naglarna!

 

PUSSSSSSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0