this time baby I'll be bulletproof

2009 sista dag! den började riktigt jäkla bra kan jag tala om,

för nu är afrika resan betald och bokad! 25 januari till 1 februari!

26 ynka dagar kvar till sol och bad! ska bli så ofattbart skönt.

 

just nu håller jag på att fixar i ordning mig och städar rummet lite.

runt tre blir det dags att sticka till Järna och åka hem till Linda för att

fixa i ordning lite innan det blir middag hos fröken rawet!

sista kvällen på året spenderas hos louise, kommer nog bli sjukt kul!

 

mitt nyårslöfte blir att sluta röka, börja träna. i will make it!

 

GOTT NYTT ÅR PÅ ER! hoppas att ni får en superbra avslutning på

10-talet!

 

PUSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0