tralalalalaaa

heeeeello!

 

måndag igen och jag är t r ö t t.

skolan gick finemang och arragemanget inför starnight börjar

äntligen bli klart, så obesrivligt lättande!

efter skolan gick jag till gymmet, solade och körde styrka.

sen hem duscha och så skulle jag ju plugga, men somnade

och sov två timmar och vaknade nio. inte den smartaste

idén kanske? fast är fortfarande skittrött så!

 

i morgon blire träna på julkul med brudarna innan skolan,

sen skola (NÄHÄ!!!!) och sen stan med frida. ska hitta en

klänning till festen på fredag, köpa ett nytt makeup store

puder och sen så ska vi såklarre plugga.

 

nej nu ska jag sleeepa.

 

PUSSSSSSSSSSSS

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0