you complete me

fett snygga. matchar varandra riktigt bra jag och robin?

jaaa, så nu är denna starnight avklarad. så klart tappade jag rösten

i dag och gjorde mina enda uppträdanden (köruppträdande) mimande!

har varit fett stressad och sur dum bitch mot alla i dag känner jag.

men till mitt försvar har jag feber, hosta, ont i halsen och jag var

fett stressad och sjuuuukligt trött på alla människor som påpekade

alla fel jag gjort i mitt arangering av starnight.

 

- men förlåt. jag menade inte att låta sur mot de som jag gjorde de åt!

 

min dag var bajs. jag sket i spanska kursprovet, jag var TVÅ JÄVLA POÄNG

från VG i matte C, jag ramlade och fick ett blåmärke. jag ska nog ta och

sova så den här dagen blir överstökad.

 

i morgon ska vi göra slajm på kemin, så det blir en bra dag!!!! hehe. lika

braa att börja intala sig :)

 

GODNATT! (ni vet att jag älskar er egentligen)

 

<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0