030209

tisdag idag, fick sovmorgon för att per var hemma och var sjuk, skönt för oss!

så kilade till skolan och hade biologi, svenska och naturkunskap. stannade kvar

efter skolan och pluggade fysik, mötte matilda och åkte hem och gymmade med henne.

kändes bra och träna igen, vart lite dåligt med träningen förra veckan. men men,

nya tag denna vecka. i morgon har jag en mattelektion  sen ska jag åka hem och träna 

och sen ska jag sooova hela dagen. kanske göra en kladdkaka. mums.

 

resten av veckan:

- torsdag; skola, sen spinning med matilda och amanda

- fredag; middag med brudarrr och sedan party, och sova hos Loulouuu.

- lördag; sova, fixa skidåkarkläder, jobba, leka med jossan fillan och folk

- söndag; träna och plugga. kolla på australia med mami

 

jag vill verkligen shoppa. har hittat världens finaste marinblåa jacka från

veromoda. men den är kanske lite för tunn för den här jävla kylan.

 

sommar sommar sommar, allt jag vill ha.

 

ska kolla vidare på the hills (:

 

<3

 

sommar-yohanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0