080209

fan så har jag gått och fått ont i halsen också.
sov hos josefin i natt och vaknade i morse och hade svinont i halsen, tusan.
ragnhild ska ju dra till romme alpin i morgon, så åka skidor ska jag. med eller
utan svullen hals!

gårdagen bestod tillmestadels av jobb. usch. alla bara sa att jag såg så himla
trött ut. och jag har en teori med det. säger någon "vad du ser trött ut!" så är det
bara ett lite artigare "du ser ut som skit". som tur var så stannade majoriteten
av trosaborna hemma och kollade på melodifestivalen igår så jag och jonas
hade inte så mycket att göra på jobbet.

efter jobbet åt jag bakpotatis med skagenröra hemma hos lennart. såå gott.
lätt min favoritmat. efter pannkakor. och fahitas.

nu snart kommer mamma hit och hämtar ut mig och skjutsar mig till Västerljung.
ikväll blir det tidigt i säng eftersom klockan står på 04.30 i morgon...

Två underbara låtar ni, mina få men söta läsare, måste lyssna på :
All time low - remembering sunday
Secondhand serenade - fall for you

jag blir galen. du får inte göra så och sen säga så där.

Hejdå
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0