äntligen lov!

idag är det lördag, första lovdagen! helt underbart!

 

var som sagt på wendela ettornas musik uppvisning, var sjukt stolt 

över min duktiga kompis matilda som precis som vanligt var utomordentligt

as grym på att sjunga. en riktigt kul kväll med jättebra uppträdanden!

efter det var slut stannade jag kvar och väntade på matilda som "roddade av" 

(vad det nu betyder?) sen åkte vi hem med hennes pappa. 

 

när vi kom hem till mig gjorde vi i ordning världens kvällsfika med varma mackor,

varm oboy med grädde, frosties och annanas, gott! när vi ätit klart kom moa hit 

och vi satt och pratade med henne en stund. när hon gått var det menningen att vi 

skulle se på moulin rouge men båda somnade istället. jag vaknade dock flera gånger

under natten, jävla hosta!

 

vi vaknade typ nio idag, kollade på moulin rouge och somnade igen...

vid halv ett pallrade vi oss ut i solskenet och gick till tre små rum och åt frukost. jag åt

pannakor, väldigt gott! efter det gick vi åt varsitt håll och jag gick hem och sov. 

vid 4 började jag jobba och jobbade till halv tio. gick hem till andgatan en snabbis och

åt god mat och god glass sen gick jag hem till lägenheten ganska tidigt. är verkligen

sjuk alltsåå... :/

 

i morgon ska jag och mamma till min kusin anna i årsta. jag och anna ska shoppa och mamma

ska på nån konstutställning nånstanns. jag ska köpa två par jeans leggings från vila. de svarta och

de ljusblå. jeans leggings är världens bästa uppfinning. sjukt bra.

när vi shoppat ska anna hjälpa mig fixa joss's present. hon blir 16 den 8 mars (:

 

är skit trött, måste sova! skriver i morgon

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0