BARA NÅGRA TIMMAR KVAR! <3

ja nu har nedräkningen börjat! om om 6 timmar åker vi, och om 12 timmar lyfter

planet från Arlanda. JAG LÄNGTAR. viljan att komma ifrån sverige en stund kunde

inte vara större just nu. jag är inget fan av det här vår-vinter-slask-eller-jätte-mycket-snö vädret!

har nog packat ner allt tror jag... min väska är iallafall sprängfylld så vi får hoppas på det ;)

 

sista dagen innan avresa har jag spenderat med bea och beccis och en pyttestund jossan.

halv två vandrade jag mot västerljung och mötte beabeccis vid västerljung flygplats ungefär

(för er som inte känner till trosa kommun är västerljung flygplats endast ett fält med en röd

stuga där amatör flygare flyger sina små modellflygplan, ha ha)

när vi mötts så  vände vi tillbaks till trosa igen och satte oss på Magnolian och fikade. åt 

supergod lax och spenat paj, mums. vi satt där i ca 2 1/2 timme innan jossan kom och vi vandrade

bort till solariet. kändes knäppt att lägga sig där och sola när jag skulle ligga på en riktig strand inom

24 timmar, men då kommer jag ju bli ännu brunare i egypten ;) hihi

 

nu ska jag kolla house och the mentalist, och hålla mig vaken. känns ganksa onödigt att 

panik-försöka sova när jag ändå ska upp halv fyra och "äta frukost", nåja, en kopp kaffe kankse går ner.

nej jag ska nog vara uppe. ska försöka skriva från egypten, får se hur det går.

ni får hålla tummarna på att jag inte blir magsjuk! ingen glass och ingen frukt ska jag äta eftersom de

säger att det är störst risk att få bakterier av det. bleh.

 

ha det underbart i kalla sverige!

 

puss & kram

<3

 

snygga fräscha naturliga osminkade brudar!

rebecca, yohanna och beatrice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0