but I can't let go

stylebystars.com

chicy.se

 

sitter och dricker förkylnings-te. nått sorts yoga te som ska vara bra för kroppen.

behöver något riktigt bra nu när huvudet dunkar, halsen är sönderhostad och 

jag är alldeles täppt. helgen är ju trots allt bara två dagar bort, och egypten

nio dagar bort. vill inte vara sjuk!

 

passar perfekt att sitta och nätshoppa lite, eller ja nät-fönster-shoppa iallafall.

kontot ser inte fint ut just nu, men pengarna kommer nästa vecka. får stå ut helt enkelt (;

 

i morgon är det torsdag och det är matte-dagen i skolan, tre timmar. inte så där as

pepp efter provet idag. efter skolan ska jag jobba 17-21.30. på fredag ska alla ettor

på ung företagsamhets mässan i älvsjö och kolla, och efter skolan ska jag leka

med frippiehippefridaclararawet. på kvällen ska vi kolla  på wendela ettornas

uppvisning. ska bli jättekul och se mattis och becca sjunga (:

 

nu ska jag bädda ner mig igen, och tro stenhårt på att jag kommer vakna upp helfrisk i morgon!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0