fredagen

tjaaaao.

ja igår vare alltså fredag. skola som vanligt och sedan satte vi oss på tåget
till järna, jag frida emma evelina och lovisa. när vi kom fram tog vi bussen (haha)
till ica och handlade middag. sedan träffade vi fridas ludde och så gick vi hem
till emma och började laga middagen direkt, alla var svinhungriga. kycklingsallad
blev det, mycket gott! efter det började vi fixa i ordning oss inför kvällen. runt sju vandrade
vi genom skogen till busshållplatsen och väntade på bussen.

när vi kom fram stog vi ute på en motorväg och ingen hade någon aning om vart vi 
skulle. som tur är så kom angelica och hennes pappa körandes i bilen och hämtade
upp oss! tur det för det var ganska så långt att gå. 

till slut kom vi hem till linus där det var en massa folk, skit trevligt!

idag vaknade vi, städade och så tog jag lovisa och evelina en taxi in till centrum
och åt frukost på donken. goooottt!
11.40 åkte jag hem till trosa. duschade, sov lite och nu straxt ska jag gå till
jobbet och jobba tills kl 9 blää. efter det blire middag på andgatan och sen
så ska jag träffa josefin moberg & co. <3

Lite bilder från festen kommer här neranför (: (lindas bilder)

<33


massa folk: marcus, samuel, william, adam, linda karlsson, daniel, charles, filip, länn och malin


linus ericsson, linus hamlin och william


niklas, malin, markus och danieeel


paaarty


emma och linda kjellgren


linda, roy, frida, malin och lite lite henrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0