godmorgon

vaknade nyss, haha. klockan är två. SKÖNT!

sitter och pluggar lite matte. inte det bästa sättet att spendera den första

riktiga lovdagen på, men måste man så måste man.

Massor med snö ute, typ tre decimeter. Kankse man skulle ut och åka lite pulka?

I dag så ser dagen ut som så här, plugga klart ett kapitel i matten (bara 9 kvar, hehe)

plugga geografi och plugga naturkunskap. När jag lyckats med det ska jag kila ner 

på stan och sola lite och bygga upp brännan så jag slipper bränna mig i egypten. 

sedan ska jag hem och käka lite lunch, duscha och fixa i ordning mig. På kvällen

ska jag till södertälje med brudarna. ska hem till nån, det blir nog kul!

I morgon så ska jag vaccinera mig kl ett, och kl två ska jag åka till willys och möta 

fröken rawet och handla till tjejmiddagen vi ska ha tillsammans med tjejerna från

klassen på kvällen. sen ska vi hem till henne och laga maten med malin och edith

och sen vid kl sex så kommer resten. :)


nu ska jag plugga vidare, bläää. känner någon att den är superbra på att räkna ut 

grafers lutning får den gärna komma hit och hjälpa mig.


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0