halsprov

tjenare tjenare!

idag var varit en mycket bra dag. bara tre lektioner vilket varit skönt. 

jag och jennifer var i två till klasser idag så nu har vi bara S07 kvar att

prata med, sen så har vi hunnit med alla klasser. ja alltså vi går runt

och informerar om ragnhildkvällen som vi ordnat för att samla in pengar

till skolans klasser. vi i ettan funderar på cypern efter gymnasiet, och då äre

ju bara att sätta igång och samla ihop pengar. 

 

efter skolan stannade jag kvar med lollo evelina karro och angelica och pluggade

matte på stugtiden. känns som om lite fastnat iallafall. skönt! missade att hoppa av

i hamn på tåget hem så jag missade bussen. så jag gick och köpte sofis mode och 

satt och läste, och somnade så fort jag kom på bussen.

 

i morgon börjar provet 8.25, sen efter provet ska vi ha 50 min mattelektion och sedan

slutar jag! då ska jag ta bussen hem och åka till vårdcentralen och ta halsprov och se

om det är halsfluss, och isåfall få lite medecin så jag slipper det här!

efter vårdcentralen ska jag träffa frida, ska bli jättekul och träffa henne igen, vi ses ju 

inte så ofta längre och förut bodde jag hemma hos dem. konstigt det där hur man säger

att man alltid säger att man ska hålla kontakten men ändå så gör man inte det. som tur är

så känns det inte konstigt att ses efter så lång tid. det är väl så när man litar på någon

så villkortslöst som jag litar på henne. 

 

på kvällen blir det utvecklingssamtal, wish me luck!

 

pussss

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0