hemma igen

äntligen hemma efter 3 timmar i bilen. så sjukt tråkigt att åka bil.

min helg var supebra, åkte ju ner till släkten i fredags. kom dit runt
10 och somnade helt utslagen en halv timma senare, haha.
lördagen vart det shopping i Värnamo. Hittade en lila skjorta
och en lila fred perry tröja.

efter shoppingen åkte vi hem och fixade i ordning oss, och sedan
gick jag och kajsa till frida där resten av kusinerna var. kvart i sex
gick vi till centrumvägen för att fira min andra kusin julia som fyllde
25 år! riktigt kul kväll och sjukt god mat.

somnade ganska sent så idag gick vi inte upp förrän 12. klockan
ett var det lunch hos frida, hemgjord sushi. älskar sushi så jag
åt supermycket, haha. efter maten åkte vi hem  igen!

nu har jag gjort hårinpackning och målat naglarna och sånt, skönt
att bara ta det lugnt. skulle egentligen dragit och tränat men känner
att jag håller på att få bihåleinflamation. haft skitont i bihålerna hela
helgen, uuusch. men får avvkta tills i morgon. i morgon ska jag
fika med josefinfin, och så får vi se om det blir nått gym eller ej.

jag gina och jennifer ska stå och prata inför hela skolan den
här veckan, herregud vad nervöööst.

nu ska jag kolla lite hills och äta mörkchoklad, mums.

ha det fint <3
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0