honungsvatten

 

Godkväll mina kära läsare!

Sitter för tillfället och dricker honungsvatten, lyssnar på mamma som berättar om

Egypten och kollar på Lipstick jungle, simultanförmågan är på topp!

Dagen har kännts som en enda lång ja, eh, dag. typ. den har kännts lång?

halsen is killing me, men mina underbara vänner har gjort dagen värd. 

superstressad inför matteprovet, har pluggat hela dagen. faktorisering av polynom

alltså, det är inga lätta grejer.

 

funderar på att stanna hemma i morgon, kurera mig och plugga. men tanken på 

att hamna efter när jag kommer hamna en vecka efter när jag är i egypten känns inte

tok-lockande. jävla pluggis jag är. 

 

ska kolla vidare. hoppas ni får en jättefin måndagskväll :)

 

<3

 


Kommentarer
Postat av: mrscate

vad kul att åka till Egypten, det vill jag också.

Lycka till eller break a leg ,med matteprovet.

2009-02-17 @ 08:39:45
URL: http://mrscate.blogg.se/
Postat av: daniella

krya på dig gumman ;)

2009-02-17 @ 18:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0