jobb jobb

HALLÅ DÄR

skolan idag var lite seg, fast med bra inslag.
blev inget möte om ragnhild-kvällen. alla tvåornas
projektarbeten, och UF-företag ställer till det.

efter skolan missade jag bussen eftersom SL
är skit och var försenade än en gång. satte mig
på bussen och försökte vara social med fredrik
men det gick inte. somnade direkt och vaknade
vid vagnhärad. sprang in på jobbet och bytte om,
stämplade in 9 min för sent.

jobbade med emelie idag, jättetrevlig tjej.
vi satt och åt riesen och pratade när det inte var
kunder. jag stannade kvar ända tills 21.15 eftersom
jag stängde.sen kom mamma i sin röda bil och
hämtade mig. åkte hem och duscha och åt frosties.

blitvit helt galen i frosties. sjukt onyttigt. men gott.
smakar barndom.

i morgon är det fredag och UF-mässan som sagt,
wendela hebbe och sedan ska jag hem till trosa
och mysa med Moa. sova över och prata. ska bli
jättekul och träffa henne.

nu ska jag nog sova lite, fast gösta (katten) har tagit
upp all plats i sängen..hm...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0