måndagen den 2 februari

SNART SOMMAR, det är vad jag intalar mig när man tvingar sig upp på

morgonen och ser att det är alldeles kolsvart ute. den härvinter-våren

känns som ett grått mörker utan slut just nu. men det är mycket att se fram emot.

romme nästa måndag, lov om tre veckor, utlandsresa om fyra veckor,

prag 1 april och sen påsklov. (=

 

måndagen idag var som vilken som helst. skola i tusen år och sedan fick jag

åka bil hem idag SKÖNT. sen gick jag till tomta och mötte fröken moberg och

fröken orrmo och fikade lite hos martina. mysigt!

 

sen satte jag mig vid datorn och som vanligt får jag ingetning gjrot, bara sitter 

här och låter tiden gå. hm. ska försöka ta tag i mig själv och göra biologiläxan.

 

PUSSSS

(sov morgon i morgon!<3)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0