pannkakor

hallå och hej

hemma igen från järna. gårdagen blev lyckad, 11 tjejer av 17 kom. vi sjöng singstar 

och körde jag har aldrig, åt god mat och massa efterrätt.

sov hos frida sen, det var trevligt. åkte hem idag vid 13.41. var i trosa halv fyra, handlade

glass och mjölk och gick hem och gjorde pannkakor åt martina. sen kom hon

och åt upp dem, okej jag åt väl några jag också, och nu ligger vi i min säng och sover.

hon ser ut som ett spädbarn.

har packat alla kläder till egypten, skönt! bara två dagar kvar!!

lägger in två bilder från de föregående dagarna, skriver mer ikväll när martina inte stör

 

<3

 

lana och katrin på tjejmiddagen, eller kanske lanish och shakeit?

 

party hos jesper (killen som blundar) jag och beccis gosa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0