prov

idag hade naturarna biologiprov. det gick faktist bättre för mig än jag 
trott. G-delen var lätt, och det är ju svårt att säga hur det gick på uppsatsen
eftersom hon bedömer den men jag tror det gick okej.

Slutade kl 12 idag, drog till östertäljegrillen med nåra och käka sen åkte jag
hem, pluggade en stund och sen så mötte jag josefin och så fika vi lite på hannas
sjukt goda mackor där. sen gick jag hem och har typ pluggat sen dess. as långt
geografipapper vi ska ha gjort tills i morgon. men får skylla mig själv att jag inte
börjat med det tidigare helt enkelt. 

fast nu började topmodel, finalen idag ju! hejar på analeigh, enda blondinen kvar ju, haha.

matte 3 och en halv timme i morgon, språk och geografi. sen hem och sova och 
sedan spinning med josefin matilda och amanda (:

PUSSS
<3
varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0