ROMME!<3



i dag kl 4.10 steg jag upp och 4.45 satt jag och mamma i bilen på väg till järna.
hon släppte av mig och jag stog hemma hos familjen rawet och väntade på att
frida skulle bli klar, sedan hämtade vi upp emoemma och så släppte fridas
föräldrar av oss vid östertälje. där hoppade vi på bussen till Romme.

Tyvär var vi lite sena så vi hamnade i en buss som var skit tråkig. blä.
Men Romme var skitkul! As blå himmel och strålande sol hela dagen, underbart!

Jag som inte är så himla bra på skidor fruktade det värsta men jag ramlade inte en
endaste liten gång, ganska stolt. Åkte en massa svarta backar och det är jäkligt
imponerande om man sett mig åka. he he he.

Åkte med Lollo, Emma och Karro. hade skitkul. jag och emma var inte så bra på
ankarliften vilket liftkillen sa. haha. jaja. vi kom ju upp i alla fall!
Bussresan hem vart betydligt roligare, vi fick byta buss och åka med resten av 08orna.
Skitkul, sjöng och sånt hela vägen hem! Inte bara lite trött nu alltså.

I morgon ska vi till Scania. Vi ska ses på Scanias huvudkontor kl 8.15. hur jag ska ta mig
dit vet jag inte men sånt brukar lösa sig! På onsdag har vi snorsvårt genteknikprov. orkar
inte plugga, fattar inte vad jag ska plugga. blä.

nej nu ska jag kolla lite lipstick jungle! PUSSS
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0