scania

idag var min klass och halva N på scania. fick lyssna på grejer och gå
runt i museét och chassit. inte särskilt kul. fast vår guide på museét var
rolig, "vad är det? en fågel? NEJ inte en fågel"

nu har jag hål och resten av min klass har engelska. skulle egentligen
behöva plugga biologi men jag orkar inte. kommer gå jättedåligt i morgon
men jag får skylla mig själv helt enkelt.

i morgon äre provet, matte och sedan så ska jag hem! då ska jag träna, om jag
mår bättre, och sedan ska jag fika med josefin. på torsdag ska jag på bio med
rebecca. ska få min födelsedagsprestent (jag fyllde år den 7 augusti) som är
bio och middag! vi ska se i taket lyser stjärnorna, en bok som jag läst
en massa gånger. jättejättejättebra. hoppas att filmen är bra också.

fredag blir det bio igen med lite blandat folk. vet itne vad det blir för film än.
kasnke den här "the unborn" . hm, får se. förra gången vi skulle se skräckfilm
vart det ju inte så bra. eden lake, uuuusch.

hejdåååååååååååååå.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0