sjuk



fan så blev jag sjuk igen. har haft lite småont i halsen en vecka nu, så vaknade
jag i morse och då gjorde det verkligen jätteont. gick upp och kollade i spegeln
och såg att hela ena sidan av halsen var alldeles svullen och vit. skit läskigt!

gårdagen var kul! efter skolan åkte jag emma och frida upp till stockholm och
kollade runt lite. köpte ett armband, ett par öronhängen och en ögonskugga!
vid 18 tog vi gratisbussen från regeringsgatan och åkte ut till kungenskurva.
där gick vi först och köpte massa godis (jag köpte tuggumin och mörk choklad,
jävla vad) och sedan gick vi bort till heron och mötte ludde, daniel, henrik
och sen också stoffe.

vi började med att bowla lite. alltså det är samma sak varje gång alla säger "åh jag
är så dålig blablablalaaaa..." och jag säger att nej jag är sämst. och alla ba "nee
asså jag är sämst blalablbla...".

he he undra vem som hade rätt. jag fick typ 30 poäng på två serier, hur lyckas man?

efter bowlingen drog vi upp och käka, jag åt sushi, mums! sen sprang vi upp till bion
och hann in i biosalongen precis när filmen skulle börja. vi såg fredag den trettonde,
den nya versionen. det var väldigt många fler som ville se den, det var typ fulsatt.
vi fick platser på andra raden, skit läskigt eftersom det läskiga var så himla nära.
jag blundade mest och klämde sönder daniels hand, haha!

sen tog vi bussen till tumba, tog tåget till södertälje och sedan stog jag där i hamn
och frös och väntade på bussen (som var typ 20 min sen). då önskade jag ganska hårt
att vi sett nån gullig film om en björn typ istället.

nej nu ska jag gå och dricka lite te eller nått så halsen mår bättre, jag kan ju itne
ligga hemma i soffan på alla hjärtans dag heller! hoppas ni får en underbar dag,
och om ni inte har någon att mysa med hoppas jag att ni hittar det!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0