snart heeelg!

ja nu är det bara den här dagen kvar sen är det helg, så skönt! och den här
helgen ska jag inte jobba en endaste liten timme, kommer inte ihåg senaste
helgen det var såå...

dagen idag har varit precis som vanligt, gunilla min spanska lärare var sjuk i
morse så jag malin viktor linda och rania satt och spelade tjej & kill tp, ganska skönt.
jag är ju sekreterare i elevrådet på min skola, och idag hade vi möte. 1 h 20 min, 5 sidor
protokoll som ska renskrivas! puuust.

i morgon ska jag gina och jennifer vandra runt hos ettorna och berätta om projektet
vi startat. skönt att det börjar bli något av det här, efter all planering!

efter skolan ska jag och frida åka upp till stockholm och hon ska handla nån grej åt
ludde. på kvällen ska vi träffa emma och killarna på heron och bowla, käka middag och
gå på bio. fredagen den 13e har ju premiär i morgon. har sett den gamla och den var
inte mycket att hänga i julgranen. men men. får se vilken film det blir!

somnade i bussen hem idag och vaknade i hamn. hela bussen var tom och busschauffören
gick runt och kollade igenom sätena.
"ska inte du gå av nu?" sa han
"he he he, jo" svarade jag
vadå tror han att jag vill stanna kvar i hans fina buss och sova, haha. nej det ville jag inte.

det var så jobbigt att gå hem i mina 9 cm höga pumps i den iskalla snön att jag behövde
gå in på konsum och köpa lite mörkchoklad, hahaha.

nu starxt går bussen till vagnhärad där jag ska på spinning med josefin och amanda!
ska bli jättejätte kul, spinning passar verkligen mig. skit kul!

PUSSSS
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0