SNART HELG

hallåhallå

skolan idag var helt okej. vi skulle göra spanska övningar på datorn
idag på spanskan så jag satt och prata med nåra från N klassen istället,
efter det var det matte i 3 h och till slut lite geografi med jörgen. 

sen hann jag hem och packa och äta och nu ska jag alldeles straxt
iväg till safiren och köra spinning med mattisss. ska bli skönt. 

när jag kommer hem i kväll så måste jag packa i ordning för i morgon.
måste ha gympakläder, partykläder, sovkläder och kläder till lördagen. hm.
och den ska jag släpa runt på fram och tillbaks i morgon. tur att jag är en stark tjej. he he

i morgon blir det alltså först skola som aaaalltid, sedan fixa en grej, sedan ut till järna 
och fixa i ordning oss och sedan fixa middag och efter det sätta oss på en buss ut 
till tveta och åka hem till linus på 2 1/2-års fest. Alltså att det är 2 1/2 år kvar till studenten, haha.

på tal om studenten så har treorna i vår skola satt upp en lapp för varje dag, hur 
långt det är kvar tills de tar studenten, en massa vita lappar överallt i datorhallen.
skönt, för när de tar studenten har vi typ en vecka kvarrrrrrr. 

nej nu ska jag gå och ringa mattis och se till att vi kommer iväg nångång...

<3

Kommentarer
Postat av: emoemma

Vadå några, de bästa ;)

2009-02-05 @ 19:15:41
URL: http://emmanilssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0