söndag

otroligt trött, kom nyss hem från nika. jag josefin och martina käkade 

lite frukost och så hemma hos angelica, skönt. 

 

nu sitter jag och mamma och dricker kaffe och kollar på "kärlekens slöja"

med naomi watts och edward norton. ganska seg men helt okej!

resten av dagen ska jag tok kurera mig så att halsen svullnar ner och 

det där vita går bort, jag kan verkligen inte vara sjuk nu! matteprov på

onsdag och LOV på fredag. egypten nästa fredag. neeej vila det får 

man göra när man dör.

 

lägger upp bilder från gårdagen!

<3

 

It's a bag in box!

alex, jossan och nika

jesper, mackan, kasper?, daniel och henkee

värden själv - daniel

partyyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0