söndag

godmorgon! idag äre söndag.

 

igår så var jag med jossan på dagen, vi fixade i ordning oss och sedan

drog hon på alla hjärtans dag middag... haha. jag drog hem till martina

och hämtade lite grejer sen så hoppade jag på bussen till södertälje.

i vagnhärad gick rebecca på och så åkte vi till willys och handla käk.

när vi handlat satte vi oss på bussen till pershagen och drog hem till

daniel. alla var hungriga så vi satte igång och lagade mat, tacooos. mums.

 

efter det kom det lite folk och det vart massa dans och grejer, riktigt kul!

vid kvart i ett kom martinas pappa johan och hämtade upp oss och körde

hem oss. 

 

min hals är seriöst stendöd, svullen och så äre massa vita prickar på halsmandlarna..

känns bra när jag ska åka till egypten om en vecka, haha!

nu ska jag dricka upp mitt honungsvatten och åka hem till angelica!

 

puss på er

<3

världens bästa josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0