1000 m

hejhej!

 

idag vaknade jag redan kl 9.30. det är ju skola i morgon och måste kunna sova i kväll tänkte jag, idag kväll alltså.

sen åt jag världens godaste frukost, mums. en grapefrukt, äggröra och en blåbärssmoothie. 

lite innan tolv gick jag till moa och hämtade min plånbok som jag glömde där på hennes tjejmiddag igårkväll.

bilder från tjejmiddagen kommer när jag får tag på några. typ alla hade med sina systemkameror igår

men ingen orkar lägga upp.hm. min ligger fortfarande här hemma alldeles död. 

 

jaja efter jag varit hos moa så åkte jag och jossan till safiren där vi mötte rebecca och sen gick vi in 

och bada. jag har nog inte badat sen jag var liten i badhus. vi simmade 1000 m. 80 raksträckor i den där poolen. 

hurtigt värre. 

sen kom åsa (joss's mami) oc hämta oss. egentligen skulle vi sola men det var kö och grejer. 

så jag och jossan drog hem till mig och laga mat och nu ligger vi och kollar på G.I. Jane, heeelt döda båda två.

jaja. ikväll blir det tacos hemma hos lennart. sen ska jag tok-sova.

 

PUSSSpåre.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0