BIGGAN SJUTTON ÅR


idag fyller rebecca birgitta 17 år, grattis min kära vän.

nemen tja där hemma i din stuga

nu är det söndag igen, ny skolvecka men snart ny helg!

glöööm det jag sa om lindsay lohan, visst hon har snygg stil och allt,
men hon är numera 2:a på min mode-förebildslista. har blivit helt 
kär i the hills, och numera äre lauren conrad som gäller. hon har 
såå jävla bra klädsmak. hennes egen linje kläder är ju inte direkt dåliga
de heller. 

idag gick jag upp halv nio så där lagom tidigt för att jag ska vara en zombie 
och tvinga ner mig i mina träningskläder och vandrade till gymmet. men okej
idag ville inte gudarna att jag skulle träna. 
vid första försöket glömmer jag mitt kort och utan det kommer man inte in i träningslokalen,
så jag går tillbaks sådär superglad att behöva gå nåra meter extra. jaja ingen fara jag 
börjar gå. i vanlig ordning med min ohyggliga tur gör jag vääärldens jävla vurpa. 
ja jag ramlar och blir alldles dyngsur eftersom marken består av 100 % lera av allt 
jävla regn. 
jag kliver upp graciöst och vackert ( INTE ) kollar snabbt runt för att se att ingen annan
sett mig. men det är det inte för ingen annan är uppe kl 9 på en regnig äcklig söndag.

jag går upp, byter om, fett förbannad. jag ramlar alltid, alltid. kanske fick nån söt 
pensionär i nått fönster sig ett gott skratt, och vad gör man inte för de gamla?

ja jag kom ju iväg till slut i nya kläder och lite blötare än jag var innan. sedan kom
jag hem, laga lunch eftersom jag var typ utsvulten. sen tog jag en lång dusch 
med hårinpackning, fett skönt. 

14.00 vandrade jag till jobbet och jobbade fram till 19. var av någon konstig anledning
jätteglad idag på jobbet, ja så glad att en kund till och med sa att man fick ett så himla
bra mottagande i min kassa och att det var kul att handla av mig. jag vart glad.

efter jobbet kom mamma och vi åkte hem till lennart och åt fett mycket lax. åh jag älskar lax.
tittade lite på mitt rum där. all isolering är gone och det ser förjävligt ut. men större (Y)

sen kolla jag på the hills, åkte hem och nu sitter jag här. i mrogon är det måndag och jag
har redovisning i genteknik. har plockat ut lite kläder som ser busniess ut, ja ni vet man
måste ju se bra ut om man ska stå inför en massa folk och snacka. särskilt när man är fett
dålig på det man snackar om. min smarta natur-klass lär ju rätta mig. bleh.

nej men hoppsan kerstin vad långt det blev, och jag är egentligen för trött så när jag läser 
igenom det kommer jag inse att det bara är skit. men det får mina typ två läsare stå ut med.

PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0