eden lake

hallå där hemma i din lilla stuga

 

denna dag började med att jag tvingade upp mig själv vid halv tio i ett

försök att vända på dygnet. jag kom faktist upp! men sen la jag mig i soffan

och sov tills tolv, haha. lyckat.

kl 1 gick jag iaf ner till stan och mötte josefinfin och solade lite, sen gick vi hem

till mig och umgicks till typ kvart i 4 då jag kilade till vårdcentralen och tog blodprov.

hatar verkligen att ta blodprov, så jäävla vidrigt! jättestor nål och så ser jag hur

mitt blod rinner ner i tre stycken rör. usch!

efter det mötte jag angelica som också var på vårdcentralen, för hon hade vart

och kollat astman. vi hoppade på bussen mot södertäljet, och vid trossen hoppade

flamman, sorry martina mena jag, på och så åkte vi. 

vid järna hamnade vi i kö (SOM VI SATT I, I EN TIMME!!) så bioplanerna vi

hade blev lite jasom dom blev.. en timme för sent kom vi upp iaf, pendlade 

till Älvsjö och tog buss till heron där i mötte Emma, Evelina, Lollo, Simon, Danne & Henke.

Vi käkade lite, och sen gick vi till bion.

Kan ju bara säga att den var så jävla äcklig. alltså inte så där jätte läskig, utan obehaglig.

Alla var typ ganska glada när den tog slut.

Sen gick vi ut och frös innan bussen kom, så åkte vi till Tumba där mamma kom och hämta 

mig och Martina och så åkte vi heeeem <3 skönt att vara hemma. känner typ inte mina

tår fortfarande, usch. 

NU SKA JAG SOVA, ska till gymmet i morgon ! puss <3

 

ääääcklig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Filmen var riktigt jävla äcklig :(

Ursäkta språket :P

2009-01-09 @ 01:27:43
URL: http://emmanilssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0