första skoldagen i år i morgon

hejsaaan =)

sitter just nu med en av favoriterna, maria, i mitt rum och käkar glass och

är datanördar. haha hon sitter vid mammas och jag vid min.. 

idag började med att jag gymmade, rodde 2 km på 10:30! haha kankse inte

så bra men fett bra för mig. ganska nöjd faktist.

sedan gick jag hem och duschade och sjöng till jättehög musik, så mina grannar

lär väl inte vara så jävla glada nu, men jag flyttar ju snart så dom kan vara hur arga

som helst. när jag var färdig duschad kom maria och vi gick ner till hannas och fikade

med Moa. åt världens godaste macka och drack latte. hannas är verkligen överdrivet

bäst på kaffe i trosa. när vi fikat klart hann vi vara här en stund innan moa kilade iväg

och snackade med peter. 

snart kommer rebecca hit, fan vad jag saknat henne! nu när hon bytt skola till huddinge

lär vi ju ses lite oftare iallafall (: 

i morgon är det skola, men innan dess blire frukost på Nancy´s med Frida, Daniel & Christopher.

hatar att börja plugga igen, men ska bli kul och träffa alla =)

 

PUSSSSSS.

 

det kan inte bara varit jag?

att något kan kännas så bra, men vara så jävla fel. fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0