god morgon

halllåååå.

herregud vad skönt det var att sova ut idag. var helt slut hela dagen igår.
att gå upp 5.15 är ju inte så himla kul och det lär väl ta ett tag innan jag
kommer in i det igen. idag fick jag iallafall sova ut. sjukt skönt.

gårdagen spenderades i pershagen med daniel henrik niklas och senare 
även linda linda och malin. mycket trevligt (:
vi kollade på Benjamin Buttons, mycket seg film. orkade bara se halva, haha.
såg även på let's dance, blondinbella var ju bättre än förra gången tyckte jag.
laila bagge var as duktig. fast jag hejar på magnus samuelsson! han e cool.

idag så ska jag förhoppningsvis träna med josefin, och ikväll blir det tjejmiddag
med diva-tema hemma hos moa. ska bli jättekul!

ha det så braaao

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0