made in sweden

TJAO

 

dagen vart superbra. försov mig som sagt. städade och rensade i mitt rum

lite mindre att göra sen när det är dags att flytta. kastade ut 4 påsar fulla

med skräp. hittade skitsöta kort på klasskompisar från grundskolan, gulligt värre!

när jag städat klart slog jag in rebeccas paket. sedan mötte jag mattis och så vandrade

vi runt i trosa i nån timma, mysigt!

 

sen när jag kom hem gjorde jag mat, bakpotatis med skagenröra! sen vare SATC,

top model och nu made in sweden. jag har verkligen börjat kolla jättemycket på tv. hm.

 

egentligen borde jag göra matte, missade ju en hel timma och fyrtio minuter när jag 

låg hemma och sov... men det får jag oroa mig för i morgon. 

i morgon blire skola sen jobb mellan fyra och halv tio. brukar ha som regel att ibara

jobba på helger, men jag behöver pengarna. två utlandsresor innan påsk så lite

extra pengar säger jag inte nej till!

 

ska kolla klart på top model och äta lite mörk choklad. mums.

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0