NYTT ÅR!

Jag har inte hunnit skriva i år, haha vad konstigt det låter, i år. fast det nya året har ju

bara varit i typ 5 dagar så.. 2008 lämnar vi bakom oss alltså, ett mycket bra år. 

Slutade nian, började ettan. Hade en otroligt bra sommar och mötte en massa nytt 

roligt folk. 2009 kommer nog bli minst lika bra det, och bättre förhoppningsvis. 

 

2008 avslutades med party hos Emma i Järna, en jättekul kväll. Började med lite

middag tillsammans med tjejerna och sedan party. Dagen efter var väl inte lika kul

när det var dags att städa, haha. 

 

Idag började dagen med att Maria kom hit, jag åt lite frukost och sen gick vi ner på

stan och solade med Rebecca och Josefin. Efter solandet gick vi till Magnolian och 

fikade. På kvällen åkte jag och Maria på spinning, så jäävla jobbigt men kul. Man var 

väldigt nöjd efteråt kan jag säga, haha. 

 

jaja nu har jag inget mer och skriva, ha det bra! <3

 

 

NYÅRSPICS

lite niklas, evve, jag & lite lollo 

dansgolvet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0