sol

hejhej (:

idag när jag vaknade var det sol! helt galet. känns inte som om det

varit sol på väldigt länge. så jag tog på mig min vårjacka (vilket verkade bra

då, men som vart jävligt kallt när jag kom hem vid fem) och gick till bussen.

på grund av att vi kör på gamla schemat en vecka till och många kurser är

avslutade så började vi inte förrän 12.35 idag. men när jag kom dit så var min

spanska lärare sjuk så jag började inte förrän 13.50 och hann ha en timme matte

innan jag drog hem och sprang till vårdcentralen. träffade läkaren jag haft 

under hela körtelfebergrejen. tog ett blodprov och det visade sig att viruset 

fortfarande var kvar, bleeeh. 

tänkte dra och gymma idag men vart så där toktrött så man måste ligga ner och 

ta det lugnt, haha. diciplinen är inte på topp idag...

ska kolla lite sex&the city. skitbra att de börjat visa den halv åtta ju!

 

<333

 

HAHAHA jag och snyggfrida i sthlm. grrr!


Kommentarer
Postat av: "snyggfrida"

shit asså, charmiga vi e! ;)

älskar dig <3

2009-01-14 @ 22:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0