sova

Försov mig idag till klockan tio. eftersom jag slutar klockan tolv bestämde

jag mig för att stanna hemma och sova istället. sköönt.

nu sitter jag och kollar på Rachael Ray och dricker hallon smoothie. mums.

ska väl sätta igång och plugga lite matte och spanska straxt. dålig pluggdiciplin.

 

när mattis kommer hem från skolan ska vi ta en långprommenad, sköönt. 

jättefint väder idag soligt och vindstilla, motsatsen till vädret igår alltså.

 

Jag har funderat länge på att bli utbytesstudent och dra utomlands ett år.

Antingen USA, Australien eller Argentina. Men samtidigt vill jag ta studenten

med min klass för jag tycker om dem så mycket. Men. ja. det är svårt.

Åker jag så åker jag om ett år, när tvåan är slut. Så är jag borta ett år och

kommer tillbaks och gör trean. Hm. men jag behöver inte bestämma mig förrän

i höst. jävligt lockande, eftersom det kommer bli det rloligaste året i mitt liv.

Men jag vet inte.. svårt.

 

jaja nu ska jag plugga.

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0