stockholm!

Hallå (=
idag är det onsdag, bästa skoldagen i min vecka. hade bara ett 
spanskaprov och lite matte idag, as skööönt. stannade kvar på engelskan
och kollade klart på American History X. Ruskigt bra film det där. får en verkligen
att börja tänka. hur lätt det är att dras med i rasism och sånt. 
istället för att försöka förstå andra människor dömmer man ut dem och 
hatar. så jävla onödigt, för egentligen är vi så lika i grunden, bortom all kultur
och religon så är alla faktist bara människor. 

nu är jag i sthlm hos min kusin sofia. hon står i köket och lagar  god mat
åt oss. ikväll blir det top model och nån läskig skräckfilm som hon hyrt!

idag på dagen gick jag på stan här i stockholm med lollo. hittade massa fina
saker! 

<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0