tusedaaay.


Heeejsan.

tisdagen är över. skolan idag gick ganska så fort, kollade på american
history X på engelskan, sjuukt bra film. efter skolan åkte jag till safiren
och körde lite konditionsträning. mest för att jag aldrig tränar där och har
noll koll på maskinerna, haha. trosas gym är mycket bättre, nyare maskiner
och mycket frääääschare. yes.

efter gymmet åkte jag hem och duschade lite snabbt och sen kilade jag ner
till monica på salong våga mer och färgade ögonfransarna och plockade
och färgade ögonbrynen. alltså ögonfransfärgen sved som fan i ögona och
ögonbrynen lär väl ta ett tag att vänja sig vid.. men jag är nöjd (:

i morgon blir det spanska prov 8.30, matte efter det och sen slutar jag egentligen.
men funderar på att stanna kvar till engelskan och kolla klart på filmen. plus att 
jag ändå måste vänta på Lollo. 
Efter skolan ska vi åka upp till stockholm och handla. jag ska handla jeans.. jag måste.
så sjukt tråkigt, men jaja jag blir glad när jag köpt det. 

på kvällen ska jag träffa min kusin sofia och käka med henne och sedan sova kvar hos henne.

nej nu måste jag packa och sova, är såååå trött.

<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0