badabadabada


jag vill badaaaaa! - egypten 09

hehe, jag är lite skadeglad nu när jag märker att det vart äckligt väder
ute idag. för ska inte jag få bada och sola så ska ingen annan få det
heller, mohahahahaha. jag är så elak!

gårkvällen blev jättemysig, vi kollade på Baksmällan och jag bjöd på
middag (hehe va vare ja sa). jag har världens bästa kille, jaaaaop så äre.

mamma sliter nere i källaren och håller på att packa ihop vårt gemensamma
liv eftersom det mesta ska slängas då vi ska flytta till Lennarts hus på andgatan.
Den kvinnan är otroligt dålig på att slänga saker så det kommer att sluta
med att 99% av grejerna i Lennarts hus är våra och resterande är deras.
och då kommer ändå de där 99% från en liten mini 3:a.
 
nej men jag har bestämt mig för att bli frisk nu så jag ska bara vara i lägenheten
och ta det lugnt eftersom jag dragit på mig en bihåleinflamation också.
fast funderar på att göra ett ryck och rensa min garderob - det ska jag göra!

hörs!

PUSSSSSS
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0