börjar äntligen bli frisk!

yeeees, äntligen går det åt rätt håll!

kan vara så att när man väl drar sig upp ur

soffan och gör något så känner man sig

automtiskt piggare? hm..

 

jag och mamma åkte alltså till heron

idag, och såg harry potter nummer 6 i ordningen.

jag tyckte den fick ett  defenitivt godkännt, fastän

nummer 4 fortfarande är min favorit.

Det var verkligen en av de mer lugna filmerna,

men mycket mörkare. Hoppas att de två sista

blir bättre än så här, den här får 3/5.

hehe. harry P-nörd.

 

ikväll har jag hyrt "I taket lyser stjärnorna". Läste sönder

boken när jag var 13-14 år, men har inte lyckats se 

filmen än. Så den, solo och bilagorna blir min kväll idag.

ska även färga håret, men mer om det i nästa inlägg ;)

 

PUSSSSSSS

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0